محل تبلیغات شما

همه ما کم و بیش از سئو سایت چیزهایی می دانیم و می فهمیم که اصل وجودی سئو از کجا نشات گرفته و قرار است که چه کند. احتمالا شمایی که این مقاله را می خوانید. عبارت هایی مانند : فاکتورهای موثر بر سئو سایت، سئو سایت 2019 ، سئو سایت 2020 و . را جست و جو کرده اید. این عبارت های جست و جو نشان می دهد که شما حداقل کمی از سئو می دانید و در این مقاله به دنبال مباحث پایه ای نخواهید بود. بنابراین مستقیم بر سر اصل داستان خواهیم رفت. در این مقاله بیشتر هدف ما بیان نکاتی است که کمتر به آنها پرداخته می شود و عموما از چشم بقیه دور می ماند. جزئیاتی که باعث تفاوت در موفقیت یا عدم موفقیت یک سایت می شود.

 

همه چیز متناسب با یک دیگر

گوگل یا اکثر موتورهای جستجو دیگر امروزه از هوش مصنوعی استفاده می کنند و این هوش مصنوعی از طریق مفهوم یادگیری ماشین می تواند خود را تقویت و تکمیل کند. مفهوم یادگیری ماشین به این معنی است که بجای این این که گوگل یا هر هوش مصنوعی دیگر به جای داشتن تمام اطلاعات و برنامه ریزی آن، یاد میگیرد چگونه اطلاعات را از اطراف بگیرد و آن ها را تبدیل به احسن کند و از آنها استفاده کند. این مفهوم ما را به مفهوم انسانی شدن گوگل نزدیک کرده است.


فاکتورهای موثر بر سئو


شاید گفتن این که گوگل دیگر یک ربات نیزست. تکرار مکررات محسوب شود، اما این سخن یک نکته اساسی در دل خود دارد و آن این است که وقتی قوانین سئو را بخواهد در مورد متن ها و سایت های مختلف اعمال کند دوست دارد این سایت و متن به شکل کاملا طبیعی نوشته شده باشد. در کلام بهتر حدود 200 نوع و شاید هم بیشتر قوانین مختلف سئو وجود دارد. در صورتی که گوگل یک ربات باشد به میزان اهمیت هر کدام از این 200  قانون و نسبت رعایت آن ها امتیازی به صاحب سایت می دهد. اما هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری و دوست داشتن متن های طبیعی کاری کرده است که برای گوگل استفاده از تمام این 200 مورد اهمیتی نداشته باشد. برای گوگل استفاده درست، منطقی و طبیعی از قوانین سئو اهمیت بالاتری دارد. این یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر سئو سایت می باشد که متاسفانه کمتر کسی به آن توجه دارد و دقیقا یکی از دلایلی که بیشتر سایت های نوپا با شکست مواجه می شوند دقیقا عدم توجه به قسمت از فاکتورهای موثر بر سئو سایت می باشد.


  

مطالب تخصصی یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر سئو سایت

گوگل به عنوان نماد موتورهای جستجوگر، امروزه به دنبال تخصصی تر کردن مطالبی است که به کاربر ارائه می دهد. از این رو دوست دارد به کاربر مطالبی را نشان دهد که از عمق مطلب خوب برخوردار باشد. بنابراین اگر دوست دارید سایت و مطلب شما پربازدید باشد تنها به رعایت کردن قوانین سئو بسنده نکنید. متن شما باید به قدری پربار باشد که کاربر واکنشی نسبت به آن نشان دهد. این واکنش می توان به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر سئو سایت در نظر گرفت. از این رو بهتر است کاربر را به نوعی تحریک برای نشان دادن واکنش کنید. به این معنی که شما می توانید با در نظر گرفتن محل هایی برای بحث و گفت و گو و همچنین پاسخگو بودن شما نسبت به این واکنش ها می تواند نقش مهمی به عنوان فاکتورهای موثر بر سئو سایت بازی کند.

بجز این استفاده از کلمات پرکاربرد یا LSI دیگر فاکتورهای موثر بر سئو سایت می باشد. این کلمات احتمال این که شما در هر جست وجویی حضور داشته باشید را افزایش می دهد.


یک مورد دیگر در مورد سئو متن به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر سئو سایت این نکته مهم است که سعی کنید کلمه کلیدی را در سرتاسر متن استفاده کنید. تجمع کلمات کلیدی در یک قسمت از متن و خالی بودن قسمت دیگر متن از کلمه کلیدی، نشان از غیر طبیعی بودن متن شما دارد و همانطور که در بالاتر گفتیم گوگل دوست دارد متن شما طبیعی باشد و متن های طبیعی همیشه اولویت بالاتری دارد. به طور مثال در همین مقاله استفاده از " فاکتورهای موثر بر سئو سایت" به عنوان یک عبارت کلیدی باید در سرتاسر متن حضور داشته باشد. تجمع آن در بخشی از متن صدمات بدی به متن میزند.

  

سریع بودن 

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر سئو سایت که معمولا کمتر مورد توجه قرار می گیرد. سریع بودن سایت است. سریع بودن سایت به این معنی است که سایت در کمترین زمان ممکن لود شود. در واقع اگر سایت شما سریع نباشد یکی از اصلی ترین فاکتورهای جست و جوی گوگل را در نظر نگرفته اید. گوگل دو فاکتور اساسی سرعت و دقت را در جست و جو های خود رعایت می کند و اکثر قوانین سئو نیز در همین راستا طراحی شده است. بنابراین برای این که یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر سئو سایت را به خوبی رعایت کنید، بهتر است از فضای مناسبی به عنوان دامنه خود استفاده کنید. استفاده از عکس ها و فیلم ها با حجم مناسب و نه زیاد میتواند تاثیر بسیاری در بهبود سرعت سایت شما داشته باشد.

یادتان باشد حتی اگر از نظر گوگل سایت شما با سرعت پایین نتیجه جست و جوی کاربر باشد، به دلیل سرعت کم کاربر خود از باز کردن سایت شما پشیمان می شود. همین اتفاق کم کم به عنوان یک نوع اطلاعات وارد هوش مصنوعی گوگل می شود و باعث می شود که احتمال دیده شدن شما از طریق جست و جو گوگل کم و کم تر شود.

در نهایت می توان گفت فاکتورهای موثر بر سئو سایت که از طرف موتورهای جست وجو گری چون گوگل طراحی و ارائه می شود امروزه دیگر دید تمام منطقی و ماشینی ندارد. بلکه شرایط انسانی نیز در آن لحاظ می شود. از این رو کمتر می توان با هوش به هوش گوگل کلک زد و باعث گمراهی او شد. حتی اگر این اتفاق بیافتد گوگل به سبب رشد بالایی که در هوش مصنوعی دارد به زودی آن باگ را متوجه می شود و استفاده کنندگان از آن را جریمه میکند. 

منیع:http://barg-co.com/


مطالب مرتبط:

سئو و تحول کسب و کارها



آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی

همه چیز در مورد مونیخ

چگونه تجربه کاربر (UX) را برای بازدیدکنندگان سایت تجارت الکترونیک خود بهبود دهید

سایت ,سئو ,گوگل ,موثر ,متن ,فاکتورهای ,موثر بر ,فاکتورهای موثر ,بر سئو ,سئو سایت ,است که ,مفهوم یادگیری ماشین

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کابین هرمس Cynthia's page زمستان Priscilla's memory winx-atena-bloom Carl's notes PC گلچینی از همه چیز کالایاب | خرید اینترنتی، خرید کالای آنلاین، بهترین قیمت کالاها هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه