محل تبلیغات شما

یکی از بخش‌های اصلی یک طراحی سایت برتر بدون شک یک تجربهکاربری عالی است. چنین چیزی در نهایت افزایش میزان خروج (exit rate) یا افزایش میزان تبدیلconversion rate) را نشان خواهد داد. با کمی تحقیق متوجه می‌شویدکه این روزها شرکت‌ها برای باقی ماندن در عرصه رقابت روی تجربه کاربر سرمایه گذاریمی‌کنند. زمانیکه کاربران از وبسایت یا برنامه شما استفاده می‌کنند باید آنها راکمک و راهنمایی کنید.

 

فراهم‌سازی دسترسی

سریع‌ترین و حتی آسان‌ترین شیوه برای دریافت بازخورد از کاربران ازطریق تیم پشتیبانی مشتری انجام می‌شود. این تیم بیشتر وقت خود را صرف گفتگو با مشتریان می‌کند و اعضایآن با آنچه مشتریان خواهان اجرایش هستند و چیزی که به عقیده آنها باید بهبود یابد،آشنایی کامل دارند. اگر می‌خواهید از گیج‌کننده بودن واسط کاربری (UI) مطمئن شوید، کافیست نظرکاربر را در مورد برنامه خود سوال کنید. با این کار خیلی سریع می‌توانید بازخوردکاربر را دریافت، و آن را به فهرست اولویت‌های خود اضافه کنید. فارغ از جزئیاتمسئله، گفتگو با مشتریان ایده‌هایی در مورد شیوه‌ا‌ی که از شما انتظار حلش را دارند می‌دهد.

 

همراه کردن مشتری (Onboarding)

اگر میخواهید همراه کردن مشتری با کسب‌و‌کار شما موفق باشد، باید بهکاربرانتان اجازه دستیابی به موفقیت را بدهید. تنها راه رسیدن به موفقیت دانستناین است که موفقیت در نظر مشتریان چه معنایی دارد و با استفاده از محصول یا وبسایتشما انتظار رسیدن به چه چیزی را دارند.

مطالب پیشنهادی: اهمیت سئو در طراحی سایت

 هر کاربر جدید که از وبسایت شما استفاده می‌کندتعریفی از موفقیت دارد. آنچه باید انجام دهید اطمینان از این است که آنها در مسیردرست برای رسیدن به موفقیت قرار دارند. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن بهآن آورده شده است:

درک صحیح از نقش وبسایت یا محصول شما بطور عمده برای همراه‌سازیکاربر استفاده می‌شود. برای مثال، با استفاده از ابزار مدیریت پروژه، پلتفورم شمامی‌تواند به عنوان شیوه‌ای برای بهبود بهره‌وری استفاده شود، یا به کاربران کمککند مهارت دورکاری خود را تقویت کنند. تمامی اینها مسائلی هستند که ‌می‌توان آنهارا با مدیریت پروژه حل کرد؛ با این وجود چنین قابلیتی موارد استفاده بسیاری هم بهمحصول شما اضافه می‌کند. از این رو و در صورت امکان باید از آنها آگاه باشید.

مطالب پیشنهادی: آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی

سعی کنید بفهمید هر کدام از این نقش‌ها چه چیزی را موفقیت» در نظرمی‌گیرند

افراد عاشق پیشرفت یا اثبات خود هستند، یا دوست دارند گروهی را برایحل یک مسئله گرد هم آورند، و تنها بصورت تک بعدی از وبسایت یا محصول شما استفادهنمی‌کنند. یک گام ساده تنها پرسش از کاربران خود در مورد اهدافی است که می‌خواهندبا استفاده از محصول شما به آنها برسند. چنین کاری به شما فرصتی برای ایجادتغییرات زیادی در زمان کوتاهی می‌دهد.

 مطالب پیشنهادی:  

راهنمایی طراحی وب سایت

به کاربران بیاموزید چگونه می‌توانند نهایت استفاده از خدمات شما راببرند

باید مسیرهای مشخصی را برای راهنمایی کاربران در استفاده از خدمات وویژگی‌ها وبسایت خود مشخص کنید، این ویژگی‌ها به آنها برای رسیدن به آنچه موفقیت در نظر می‌گیرند، کمک می‌کند. زمانی که از هدف نهایی آنها آگاه شدید،می‌توانید وبسایت خود یا مسیر رسیدن به ابزارها را برای راهنمایی آنها طراحی کنید.این کار به آسانی و با پرسش از آنها در مورد آنچه قصد رسیدن به آن را دارند و آنچهبه موفقیت تعبیر می‌کنند، امکان پذیر است.

 مطلب پیشنهادی: راهنمای طراحی وب سایت


با کاربران صحبت کنید و آنها را به مقصد برسانید.

زمان سپری شده پس از ورود وما تعداد کارهایی که کاربر انجام می‌دهد،و اینکه چه تعداد از آنها مفید هستند را نشان نمی‌دهد.

فعالیت و استفاده، عوامل مهمی هستند و شما باید از موقعیت کاربر وجایی که می‌خواهد برود آگاه باشید تا راهنمایی‌ها لازم را به او بکنید.

 

میزان ترک سبد خرید را کاهش دهید

بیشتر وبسایت‌ها تا زمان تبدیل بازدید کننده به مشتری صبر می‌کنند، وتنها پس از آن این سوال را می‌پرسند که چگونه می‌توانند مشتری را دوبارهبازگردانند. بر خلاف این کار، مطمئن شوید که ناکامی چه ویژگی‌هایی دارد، و صحبت بامشتری را قبل از اینکه تصمیم خود را بگیرند آغاز کنید.

 

چگونه خدمات مشتریان خود را بهبود بخشید

گفتگوهای آنلاین و زنده و دستیارهای مجازی مدتی است که وارد عرصه شدند، با این وجود با در نظر گرفتن پیشرفت‌هایفن‌آوری در آینده نزدیک همه چیز جذاب‌ترخواهد شد. با استفاده از سیستم‌های خودکار (اتوماسیون) صرفه‌جویی زیادی در هزینهخواهید کرد، هر چند که باید مطمئن شوید شخصی‌سازی را فدای خودکارسازی نمی‌کنید.

 مطالب پیشنهادی: لینک سازی داخلی چگونه انجام می شود؟


در مورد تجربه افراد از وبسایت و محصول شما بدانید

زمانیکه هیچ بازخوردی دریافت نمی‌کنید یا وقتی به شما می‌گویند همه چیز در مورد نمونه‌ اولیه عالی است به این معنا است که آنها زمان کافی برای پیدا کردن ایرادصرف نکرده‌اند یا اینکه شما پرسش درست را نمی‌پرسید. نکته خوبی که باید آن رابخاطر داشته باشید است که هیچ چیز کامل نیست. همیشه جایی برای بهبود وجود دارد، وباید از این فرصت استفاده کنید. کاربر ممکن است چیزی در مورد یک مسئله نگوید زیرااز نظر او یک ایراد جزئی است، با این وجود در صورت گفتگو احتمالا به بینشی واقعیدر مورد نحوه استفاده افراد و تجربه آنها از وبسایت یا محصول خود میرسید.

 

بطور دایم ناوبری (پیمایش) وبسایت را بهبود بخشید

می‌توانید از کسانی که تخصصی در طراحی سایت ندارند بپرسید چه چیزیبیشتر در مورد سایت برای آنها آزاردهنده‌تر است، و احتمالا جوابی که خواهید گرفتاین است که بیشتر مواقع قادر به پیدا کردن چیزهایی که می‌خواهند نیستند. آزمایش ناوبرییا پیمایش وبسایت یکی از آسان‌ترین چیزهایی است که می‌توانید انجامش دهید.

 

یک بسته 10 تا 20 تایی کارت آماده کنید و روی هر کدام توضیحی در موردهدفی که سیستم شما پشتیبانی می‌کند بنویسید. در پشت هر کارت عنوان‌های اصلی ساختارپیمایش حاضر وبسایت خود را یادداشتکنید. کارت ها را در اختیار کاربرانقرار دهید و از آنها بخواهید تا عنوانی را که در صورت انجام آن وظیفه استفاده می‌کنند،انتخاب کنند. این کار آزمون درختی (tree test) نام دارد و تنها یک راه در میان راه‌های دیگر برای دانستن شیوه تفکر کاربراناست.

 ux

معدنی طلا از تجربه کاربر پیش‌روی خود دارید

زمانیکه مشتری به شما چیزی در مورد یک مشکل می‌گوید تنها آن را یکمسئله نبینید، بلکه آن را فرصتی برای استفاده در نظر بگیرید.

اطلاعات خام همیشه مفید نیست، و همیشه با هر گفتگو راه‌حل‌های جدیدرا کشف نمی‌کنید، با این همه مواقع کمی که گفتگو می‌کنید و در واقع می‌توانید ازاطلاعات استفاده کنید بیش از آن چیزی که فکرش را می‌کنید ارزشمند هستند.

 

چیزی که باید بخاطر داشته باشید این است که همه برنده هستند کاربراناز کمک و حمایت بهره‌مند می‌شوند و این حس در آنها بوجود می‌آید که صدایشان شنیدهمیشود و این فرصت را دارند تا مستقیما بر محصول نهایی تاثیر بگذارند. ازسوی دیگر شما این فرصت را دارید تا یک موقعیت واقعی را برای چگونگی کاربردپذیریمحصول خود تجربه کنید و مسیر ویژه‌ای را برای بهبود آن بیابید. در بدترین حالت می‌توانیدامیدوار به رفع یک باگ و حل یک مشکل کوتاه مدت باشید. و در بهترین حالت پیشرفتیمحسوس برحسب رابط کاربری و تجربه کاربر خواهید داشت یا می‌توانید یک ویژگی کاملاجدید اضافه کنید. طراحان وبسایت شما از اجرای چنین ویژگی‌هایی استقبال خواهند کردزیرا به معنای این است که کاربران بطور جدی از محصول یا وبسایت شما استفاده می‌کنند.

 

نکات منفی

تجربه کاربر می‌تواند یک فرآیند دشوار باشد

 بخش‌های تاثیرگذار و ذینفعانزیادی وجود دارند که باید با آنها کار کنید و از طرفی دوست دارید چیزی که با ایده‌هاو معیارهای شما سازگار است بسازید. فرآیند کامل چیزی نیست که در یک شب به آن برسید، بلکه به زمان نیازدارد. با این وجود ارزیابی تجربه کاربر و ارتقای دایمی آن بسیار مهم است. بایدهرازگاهی نگاهی به آخرین نسخه طراحی شده بیندازید و از خود چند سوال بپرسید.

آیا نیازمند بهبود تعاملات هستم؟ چیزهایی که خوب کار می‌کنند وچیزهایی که کارایی ندارند را پیدا کنید و نقایصشان را رفع کنید. آیا همه چشم‌انداز شما را درک می‌کنند؟خلاصه‌‌ای از کار را روی تابلو بکشید و مطمئن شوید بقیه هم همین کار را می‌کنند،یا جلسه‌ای هدفمند برای همکاری با اعضای تیم خود برگزار کنید. آیا همه در مورد چگونگیکارکرد محصول آگاهی دارند؟ از آنها بخواهید داستان‌های خود را به شما بگویند، دراین صورت متوجه اشتباهات خود می‌شوید. آیا نیاز بیشتری به آزمون کاربری دارید؟ پنجنفر را از دفتر انتخاب کنید، با هم قهوه بنوشید و چند آزمون سریع کاربردپذیریانجام دهید.

 

خلاصه کلام

نوآوری بیشتر با بهبود و پیشرفت در ارتباط است تا تصمیم‌گیری از رویامیدواری. باید برای مشتریان خود راه‌های جدید تعامل با خدمات، کسب‌وکار و محصولارائه کنید. یک وبسایت باید با تمامی نیازهای کاربران و شیوه‌ای که رقابت‌ بینآنها عمل می‌کند خود را وقف دهد. و همچنین در برابر انتظارات کاربران پاسخگو باشد. باید با درک کامل این حقیقترا بپذیرید که نوآوری برای رشد مهم است، و باید بدانید که چگونه آن را بطور موثرانجام دهید. اگر یک عمل بر اساس فرآیندی است که می‌تواند منجر به موفقیت شود، آن را در اولویت قرار دهید. مطمئن شوید که جلوتر از نوآوریحرکت می‌کنید، تفکری که به شما برتری رقباتی در برابر دیگران می‌دهد.

حرف آخر و نه کمتر اینکه محیط نوآورانه‌ای را در صفحه ماموریت وبسایت خود ایجاد کنیدکه پیشرفت سیستم‌ها را درآینده ممکن می‌سازد.

آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی

همه چیز در مورد مونیخ

چگونه تجربه کاربر (UX) را برای بازدیدکنندگان سایت تجارت الکترونیک خود بهبود دهید

استفاده ,وبسایت ,یک ,کاربر ,کاربران ,محصول ,در مورد ,است که ,آن را ,خود را ,رسیدن به ,بخاطر داشته باشید

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

etrocheckwinc پیش دبستانی صلحا امرن ایران Omron Iran ، فروش اینورتر امرن tiofresbutha قیمت اتصالات پلی اتیلن خورشید ولایت نمیدونم چند 2 sturexgourro brotrironke هنر تبلیغات و گرافیک